Zlatá studňa Dotyk kvetov osviežil spoluprácou s blogerkami
Tradičná baza, upokojujúca levanduľa a nevšedná chuť kvetu lotosu tvoria produktový rad pramenitej vody Zlatá studňa Dotyk kvetov. Značka sa svoju aktuálnu komunikáciu rozhodla osviežiť aj spoluprácou s blogerkami. V duchu lifestylových trendov sa tak spojila s najväčšou donáškovou službou kvetov a darčekov na Slovensku, Kvety.sk, a vybrali tvár pre každú príchuť.
Chuť pramenitej vody Zlatá studňa Dotyk kvetov príjemne prekvapí, ale zároveň má až o 30 percent menej kalórií ako konkurencia. Kvetový rad Dotyk kvetov totiž rešpektuje trendy zdravého životného štýlu, čo sa podarilo dosiahnuť vďaka prírodným arómam, bez použitia umelých farbív či sladidiel. Je tiež bez bubliniek, určený je najmä pre ženské publikum, nakoľko práve tie (podľa prieskumu Zlatej studne) preferujú nesýtené vody.
Lifestylový trendový rad vôd sa Zlatá studňa po niekoľkých úspešných spoluprácach rozhodla opäť spojiť s Kvety.sk. Pre každú príchuť bola vybraná jedna tvár - slovenská mikroinfluencerka. „Spolu s našou agentúrou sme vybrali tri dievčatá, ktoré sa nám svojim zameraním a láskou ku kvetom najviac hodia. Chceli sme dosiahnuť, že emóciu z kvetov a príchutí Dotyku kvetu budú šíriť aj ďalej,“ potvrdzuje brand manager Zlatej studne, Mária Kostrabová.
Tvárou príchute baza sa tak stala Miroslava Germanová, ktorá vystupuje pod menom The Blond Zebras, Ivana Štanclová reprezentuje lotos a Alexandra Drugdová, ktorú všetci milovníci kvetov poznajú, ako Prairie Charm, zase levanduľu. Každá z nich spolu s aranžérmi z Kvety.sk vytvorila kyticu podľa svojich predstáv a emócií danej príchute a nesie ich meno. „Spolupráci so Zlatou studňou sa vždy tešíme. Je to pre nás veľmi prirodzené spojenie, o to viac, že emócie daných príchutí vieme pretaviť do krásnych kytíc,“ dodáva CEO & Founder Kvety.sk, Miroslav Očenáš.
Photo by Ivana Stanclova. Instagram: stanclova.ivana
Photo by Prairie Charm. Instagram: prairie_charm
Photo by The Blond Zebras. Instagram: theblondzebras
Etikety fliaš Dotyk kvetov sú tvorené vizuálmi roztopašnej víly od talentovanej ilustrátorky Edit Sliackej a má ambíciu osloviť primárne nežné publikum. Kampaň z dielne Wiktor Leo Burnett je doplnená televíznym spotom, kde víla ožije a celkovú atmosféru dopĺňa pieseň skomponovaná a naspievaná Janou Kirschner, ktorá so značkou Zlatá studňa spolupracovala už aj v minulosti. Produktový rad Dotyk kvetov je podporený TV kampaňou prebiehajúcou počas septembra.
Autor: Lucia Čížová, senior manager, Divino agency
Ďalšie články